o mnie
o mnie

Nazywam się Martyna Poloczek

…i jestem miłośniczką ślubów, od kiedy pamiętam.
Te emocje, ta podniosła chwila, piękna Panna Młoda, szczęśliwy Pan Młody, rodzina, zabawa weselna, radość, wzruszenia…

To moje spełnione marzenie móc brać w tym czynny udział.
Jestem tu dla Was, otwarta na Wasze pomysły i w pełni dyspozycji do ciężkiej pracy, której uwiecznieniem będzie Wasz wymarzony ślub.

Z zawodu i doświadczenia wedding planer-ka, konsultantka ślubna i organizatorka eventów firmowych oraz rodzinnych imprez okolicznościowych.

Pomagam głównie przy organizacji ślubu i wesela, ale miałam też nie jedną okazję przygotowywać jubileusze, urodziny, chrzciny czy zaręczyny.

Ukończyłam dwa prestiżowe kursy: “Gold Wedding Planner” w Warszawie oraz “Jak zostać konsultantem ślubnym” w Katowicach, dzięki którym poznałam skuteczne metody na to, jak pomyślnie zorganizować ważną uroczystość.

jestem po to, by spełnić wasze marzenia o tym NAJPIĘKNIEJSZYM momencie życia

Moją misją jest wspierać Was całym sercem od momentu, kiedy wyznaczycie datę Waszego ślubu. Dzięki mojemu zaangażowaniu, głowie pełnej pomysłów i doświadczeniu, możecie spokojnie cieszyć się narzeczeństwem.

Kompleksowe wsparcie od A do Z, oszczędność Waszego cennego czasu, indywidualne podejście do każdego z pomysłów oraz dbałość o najdrobniejsze detale, które decydują o efekcie końcowym – to w dużym skrócie moja profesja.

Macie już pomysł na Wasz ślub? Świetnie! Chętnie się z Wami spotkam, żeby przygotować plan działania na najbliższy czas. A jeśli nie potraficie się zdecydować i jeszcze szukacie inspiracji, równie chętnie Wam w tym pomogę!

Zaplanujmy ten wyjątkowy dzień